Наша група






Соціальний паспорт
32 групи КЗ КОР «КОЛІФКС»

1-й семестр
2015 - 2016 навчального року

Класний керівник _Ковальчук Олена Миколаївна


ПІБ дитини
Дата народж.
Домашня адреса
ПІБ батьків
Категорія обліку*
Дата відвіду-вання
1
Баран Олександра Олександрівна
25.12.1999
Київська обл.
 с. Сушилівка, вул.Кравченка, 72
Шандига Людмила Іванівна
13(напівсирота)

2
Березська Валерія Олександрівна
15.02.2000
Білоцерківсь-кий р-н,            
с. Шкарівка, вул. Миру,4
Березська Тетяна Володимирівна
Березський Олександр Вікторович


3
Вахненко Вікторія Сергіївна
17.02.2000
Київська обл. , Білоцерківський р-н,
 с. Шкарівка, вул. Піонерська, 11
Вахненко Наталія Василівна
Вахненко Сергій Миколайович


4
Гербич Рустам Сергійович
15.09.2000
Київська обл. м. Миронівка,
 вул. Леніна, 19\46
Гербич Аліна Миколаївна
Гербич Сергій Вікторович


5
Головко Андрій Андрійович
15.07.2000
Київська обл., Рокитнянський р-н,
с. Житні Гори, вул. Колгоспна,34
Головко Андрій Вікторович
Зоря Оксана Валеріївна


6
Горобець Марія Миколаївна
04.08.2000
Київська обл. Білоцерківський р-н,
 с..Шкарівка, вул. Миру,11, кв.8
Горобець Ірина Тимофіївна
Горобець Микола Володимирович


7
Денисюк Дмитро Віталійович
21.07.2000
Рівенська обл., Рокитнянський р-н,
с. Масевичі,  вул. Приміська,14
Денисюк Юлія Володимирівна
Денисюк Віталій Олексійович


8
Дерсенко Павло Вадимович
22.08.2000
м. Чернігів,     вул. Шевченка, 50/5, кв. 1
Дерсенко Галина Михайлівна
Дерсенко Вадим Петрович


9
Дудка Валентина Олександрівна
14.06.2000
Київська обл.,
м. Яготин,  
вул. Івана Богуна,46
Дудка Ніна Олександрівна
Дудка Олександр Миколайович


10
Звягін Юрій Анатолійович
22.04.2000
Київська обл., Білоцерківський р-н ,
с. Сорокотяги,
вул. Радянська, 46
Звягіна Світлана Михайлівна
Звягін Анатолій Анатолійович


11
Книшенко Анастасія Сергіївна
31.08.1999
Дніпропет-ровськ,
проспект Героїв 18а\15
Книшенко Тетяна Михайлівна
Книшенко Сергій Юрійович


12
Манько Альона Олександрівна
15.06.2000
Київська обл.,
 м. БілаЦерква,
вул. Перший Комсомольский провулок, 32а, кв. 50
Манько Олександр Вікторович
Манько Тетяна Геннадіївна


13
Никоненко Євген Дмитрович
10.03.2000
Київська обл., Білоцерківський  р-н, с.Сорокотяги,
вул.Лісова,13

Никоненко Наталія Валеріївна


14
Парубочий Павло Сергійович
12.07.2000
Київська обл.,
Білоцерківський.р-н,
с.Сорокотяги
вул. Шевченка,66
Парубоча Віта Вікторівна
Парубочий Сергій Володмимрович


15
Передерий Ярослав олександрович
17.02.2000
Донецька обл., м. Вугледар, вул. 20-р Перемоги, 14\5
Передерій Марина Станіславівна
Передерій Олександр Петрович
02

16
Пилипенко Оксана Сергіївна
07.09.2000
Київська обл., Білоцерківський р-н,            
с. Шкарівка, вул. Миру,11, кв.8
Пилипенко Тетяна Анатоліївна
Пилипенко Сергій Олександрович


17
Подік Яна Миколаївна
03.02.2000
Житомирська обл. Коростенський р-н,                
 с. Поліське,
вул. Краснопільська, 39
Подік Надія Петрівна
Подік Микола Володимирович


18
Пономаренко Анастасія Сергіївна
21.08.2000
Київська обл., м.Бровари, 
вул.Київська,298 кв.11
Пономаренко Алла Іванівна
Пономаренко Сергій Анатолійович


19
Роженко Василь Михайлович
10.01.2000
Київська обл., Білоцерківський р-н,
 с.Іванівка, вул.Леніна,54
Роженко Олена Василівна
Роженко Михайло Анатолійович


20
Сліпченко Іван Сергійович
25.01.2000
Київська обл.,
 м. Біла Церква вул.Червонофлотська,15/4, кв.1
Сліпченко Сергій Іванович
Сліпченко Ольга Вадимівна



21
Суслов Валентин Вікторович
22.03.2000
Київська обл., Сквирськи   р-н,
с. Шамраївка, вул.Шкільна,15
Суслова Оксана Віталіївна


22
Тищенко Богдан Ігорович
15.09.2000
Київська обл., Білоцерківський р-н,
 с. Іванівка, вул.Жовтнева, 14
Тищенко Людмила Петрівна
13 (позбавлений батьківського піклування)

23
Тумаков Олександр Олександрович
23.08.2000
Донецька обл., м. Маріцполь, пр. Металургів, 204а,  кв.167
Тумакова Оксана Сергіївна
Тумаков Олександр Анатолійович
02

24
Червнявщук Вадим Андрійович
13.09.2000
Київська обл.,
Білоцерківсь-кий.р-н,
с.Іванівка,
вул.Червоноармійська,14
Чернявщук Тамара Юріївна
Чернявщук Андрій Вадимович


25
Черняк В’ячеслав Геннадійович
10.12.1999
м. Донецьк,
вул. Овсяннікова, 12,  кв. 1
сирота
02
08

26
Шкицький Андрій Олексійович
31.03.2000
Київська обл., Сквирський  р-н,
с. Ленінське, вул. Лісова,2
Шкицький Олексій Володимирович
Шкицька Валентина Іванівна


27
Шкляренко Валентин Володимирович
14.02.2000
Київська обл., Миронівський  р-н,
 с. Микитяки, вул.Польова,36
Шкляренко Людмила Олексіївна
Шкляренко Володимир Іванович


28
Ющенко Юлія Володимирівна
27.07.2000
Київська обл.,     Білоцерківський р-н,
 с.Шамраївка, вул.Гоголя, 20
Ющенко Галина Вікторівна
Ющенко Володимир Володимирович


29
Яременко Ілля Олексійович
01.07.2000
Київська обл., Рокітнянський р-н,
 с. Житні Гори, вул. Шкільна,12
Яременко Наталія Олександрівна
Яременко Олексій Анатолійович


30
Яремчук Анастасія Олегівна
25.05.2000
Київська обл.,
м. Біла Церква, вул.  Червоно-флотська,  37а,  кв.33
Яремчук Наталія Валеріївна
Яремчук Олег Миколайович










Гендерна характеристика класу:
1.1.         Кількість хлопців - 18
1.2.         Кількість дівчат -    12
Стан здоров’я учнів:
ПІБ дитини
Здоров (а)
Тимчасові розлади здоров’я
Хронічні соматичні хвороби
Психо-соматичні зайво-рювання
Інвалід-ність
Прим.
1
Баран Олександра Олександрівна
+
-
-
-
-

2
Березська Валерія Олександрівна
+
-
-
-
-

3
Вахненко Вікторія Сергіївна
+
-
-
-
-

4
Гербіч Рустам Сергійович
+
-
-
-
-

5
Головко Андрій Андрійович
+
-
-
-
-

6
Горобець Марія Миколаївна
+
-
-
-
-

7
Денисюк Дмитро Віталійович
+
-
-
-
-

8
Дерсенко Павло Вадимович
+
-
-
-
-

9
Дудка Валентина Олександрівна
+
-
-
-
-

10
Звягін Юрій Анатолійович
+
-
-
-
-

11
Книшенко Анастасія Сергіївна
+
-
-
-
-

12
Манько Альона Олександрівна
+
-
-
-
-

13
Никоненко Євген Дмитрович
+
-
-
-
-

14
Парубочий Павло Сергійович
+
-
-
-
-

15
Передерий Ярослав олександрович
+
-
-
-
-

16
Пилипенко Оксана Сергіївна
+
-
-
-
-

17
Подік Яна Миколаївна
+
-
-
-
-

18
Пономаренко Анастасія Сергіївна
+
-
-
-
-

19
Роженко Василь Михайлович
+
-
-
-
-

20
Сліпченко Іван Сергійович
+
-
-
-
-

21
Суслов Валентин Вікторович
+
-
-
-
-

22
Тищенко Богдан Ігорович
+
-
-
-
-

23
Тумаков Олександр Олександрович
+
-
-
-
-

24
Червнявщук Вадим Андрійович
+
-
-
-
-

25
Черняк В’ячеслав Геннадійович
+
-
-
-
-

26
Шкицький Андрій Олексійович
+
-
-
-
-

27
Шкляренко Валентин Володимирович
+
-
-
-
-

28
Ющенко Юлія Володимирівна
+
-
-
-
-

29
Яременко Ілля Олексійович
+
-
-
-
-

30
Яремчук Анастасія Олегівна
+
-
-
-
-

















ПІБ дитини
Муз школа
Спорт секція
Гурток, клуб
Інше
Не відвідує
Прим.
1
Баран Олександра Олександрівна






2
Березська Валерія Олександрівна






3
Вахненко Вікторія Сергіївна


«Вишиванка»



4
Гербіч Рустам Сергійович






5
Головко Андрій Андрійович






6
Горобець Марія Миколаївна


«Вишиванка»
«Театральними стежками»



7
Денисюк Дмитро Віталійович






8
Дерсенко Павло Вадимович






9
Дудка Валентина Олександрівна






10
Звягін Юрій Анатолійович






11
Книшенко Анастасія Сергіївна


«Вишиванка»



12
Манько Альона Олександрівна






13
Никоненко Євген Дмитрович






14
Парубочий Павло Сергійович






15
Передерий Ярослав олександрович






16
Пилипенко Оксана Сергіївна






17
Подік Яна Миколаївна






18
Пономаренко Анастасія Сергіївна


«Вишиванка»



19
Роженко Василь Михайлович


«Театральними стежками»



20
Сліпченко Іван Сергійович






21
Суслов Валентин Вікторович






22
Тищенко Богдан Ігорович






23
Тумаков Олександр Олександрович






24
Червнявщук Вадим Андрійович






25
Черняк В’ячеслав Геннадійович






26
Шкицький Андрій Олексійович






27
Шкляренко Валентин Володимирович






28
Ющенко Юлія Володимирівна


«Вишиванка»



29
Яременко Ілля Олексійович






30
Яремчук Анастасія Олегівна









Інформація про соціальне середовище розвитку учнів:

ПІБ дитини
Повна сім’я
Неповна сім’я
Вихов. батьками, опікунами
Мало за без. сім’я
Багато-дітна сім’я
Інше
1
Баран Олександра Олександрівна

+




2
Березська Валерія Олександрівна
+





3
Вахненко Вікторія Сергіївна
+





4
Гербіч Рустам Сергійович
+



+

5
Головко Андрій Андрійович

+




6
Горобець Марія Миколаївна
+





7
Денисюк Дмитро Віталійович

+




8
Дерсенко Павло Вадимович
+





9
Дудка Валентина Олександрівна
+





10
Звягін Юрій Анатолійович
+





11
Книшенко Анастасія Сергіївна
+





12
Манько Альона Олександрівна
+





13
Никоненко Євген Дмитрович

+




14
Парубочий Павло Сергійович

+




15
Передерий Ярослав олександрович
+





16
Пилипенко Оксана Сергіївна
+





17
Подік Яна Миколаївна
+



+

18
Пономаренко Анастасія Сергіївна
+





19
Роженко Василь Михайлович
+





20
Сліпченко Іван Сергійович
+





21
Суслов Валентин Вікторович

+




22
Тищенко Богдан Ігорович


+



23
Тумаков Олександр Олександрович
+





24
Червнявщук Вадим Андрійович
+





25
Черняк В’ячеслав Геннадійович


+



26
Шкицький Андрій Олексійович
+



+

27
Шкляренко Валентин Володимирович
+





28
Ющенко Юлія Володимирівна
+





29
Яременко Ілля Олексійович

+




30
Яремчук Анастасія Олегівна
+








Аналіз роботи
   В 2014/2015 навчальному році у визначенні змісту роботи у 22 групі я керувалася у своїй роботі Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді», Конвенцією ООН про права дитини, листом МОН «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі», Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ ст. та новими концептуальними підходами до виховання дітей, підлітків і молоді у національній системі освіти, спрямовувала свою діяльність на становлення молодих спортсменів як особистостей, щоб у дорослому житті кожен з них міг досягнути успіху, бути професіоналом, мати навички лідера, жити в згоді із собою та іншими, визнавати цінність
   В навчальній групі №  22 протягом 2014/2015 навчального року я здійснювала свою роботу відповідно до теми «Формування згуртованого колективу, здатного ефективно вирішувати поставлені завдання, та розвиток моральних якостей у кожного ліцеїста», згідно програми виховної роботи з ліцеїстами «Я – громадянин України», програми роботи з батьківською спільнотою «Найголовніше і цінне в житті – сімя» та плану роботи вихователя і класного керівника і поставлених завдань, спрямованих на:
-         формування особистості ліцеїста, його наукового світогляду, розвитку його здібностей та обдарувань;
-         формування засад здорового способу життя, згуртованого, працездатного колективу;
-         виховання любові до природи, вироблення навичок екологічної культури;
-         виховання поваги до вчителів  старших, батьків.
   Виховні справи, спрямовані на розвиток особистості проводилися у формі годин спілкування, бесід, тренінгових занять, прес-конференцій, дискусій, диспутів, круглих столів.
   Поставлені завдання у вихованні ліцеїстів реалізувала через пріоритетні напрямки:
-         Патріотичне виховання впроваджувала через проведення виховних справ: година спілкування «Україна – єдина країна», година спілкування «Мова – наймудріша наша Берегиня», година спілкування «Покрова – свято козацьке», година спілкування «Вшанування пам‘яті загиблих під час голодомору 1932-1933 років», година спілкування «Великі українці», диспут «Що означає бути патріотом?», година спілкування «Я люблю своє місто», година спілкування «День пам’яті і надії».
-         Правове виховання ліцеїстів реалізовувала через проведення наступних виховних заходів: всеукраїнський тиждень права, бесіда «Права дітей».
-         Питання морально-етичного виховання піднімалися через реалізацію виховних прав: година спілкування «Моральні цінності у нашому житті», година спілкування «Життєві ситуації та мораль».
-         Пропаганда здорового способу життя реалізовувалася через такі виховні справи: тренінг «Здоровий спосіб життя», круглий стіл «Запобігти шкідливим звичкам», бесіда «Раціональне харчування – запорука здоров‘я та довголіття», тренінгові заняття «Твій вибір,  твоя відповідальність», урок здоров‘я «Молодь обирає здоров‘я».
Ліцеїсти активно брали участь у підборі матеріалу до виховних справ, мультимедійних презентацій, готували виступи. Хочеться відмітити найкращих ліцеїстів: Вахненко Вікторія, Пономаренко Анастасія, Роженко Василь, Нероба Віталій, Рубан Євген, Лебідь Микола, Штуль Карина.
   На протязі року 22 група активно приймала участь у випуску стінгазет, приуроченим різним подіям та календарним святам. Приймали участь у конкурсах.
   Постійно здійснювався контроль за навчальною діяльністю ліцеїстів. Щоденник – це обличчя ліцеїстів, саме з цією метою щотижня перевіряла належний стан ведення щоденників, один раз на два тижні виписувань оцінки у щоденник. Постійно співпрацювала з вчителями-предметниками та вчителями з різних видів спорту.
   Проводилася індивідуальна робота з ліцеїстами, їх батьками щодо їх успішності, відвідування навчальних, додаткових занять та дисципліни на уроках.
    Тестування та анкетування ліцеїстів дало змогу вивчити індивідуальні якості та провести аналіз ліцейського колективу. Завдяки анкетуванню виявилося, що ліцеїсти мають вокальні, художні, хореографічні та акторські здібності.
      Запорукою успішної виховної діяльності є співпраця з батьками, оскільки сім‘я значною мірою впливає на процес розвитку особистості дитини і має завдання – зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу, тому активно велася робота з батьками. Були організовані та проведені загальноліцейські батьківські збори, індивідуальні консультації для батьків з питань адаптації новоприбулих ліцеїстів, круглий стіл «Формування здорового способу життя, здатності протидіяти негативним соціокультурним впливам і бездуховності», зустріч адміністрації з представниками батьківських комітетів навчальних груп, родинне свято «Свято дружньої родини».
   Для того, щоб компетентно допомогти ліцеїстам організувати їх діяльність, сама постійно вдосконалюю свій професійний рівень, займаюся самоосвітою, приймаю учать у засіданнях методичних комісій, підготовці семінарів, круглих столів, тренінгових занять. Вивчаю та використовую у своїй роботі надбання видатних педагогів світу.
   Усі заходи були спрямовані на формування згуртованості та працездатності колективу.
   План роботи на 2014-2015 навчальний рік виконано.




Свою роботу у навчальній групі №12 я здійснювала відповідно до  виховної проблеми ліцею – упровадження особистісно-орієнтованих технологій у виховний простір інтернатного закладу спортивного профілю. Виховною темою групи є формування самодостатньої розвиненої людини, яка є толерантною та вміє взаємодіяти з іншими людьми, обмінюватися думками, ідеями, досвідом, почуттями тощо. Також робота проводилася згідно програми виховної роботи та плану роботи вихователя і класного керівника.
Моя авторська програма  «Я в суспільстві» ґрунтується на принципах особистісно-орієнтованого, комплексного підходу до виховного процесу й розрахована на організацію виховної роботи саме з ліцеїстами І курсу.
Метою моєї виховної роботи є формування згуртованості навчальної групи, розвиток їх інтелектуального, морального, комунікативного і фізичного потенціалу; оволодіння ліцеїстами правил ефективного спілкування; пізнання прийомів та методів самопізнання та саморозвитку; навчитися уникати бар‘єрів спілкування.
Головні завдання, які ставила перед собою:
-         здійснення безпосереднього спостереження за індивідуальним розвитком ліцеїстів;
-         створення оптимальних умов для формування кожної особистості, що сприяють вільному спілкуванню та розкриттю здібностей ліцеїстів;
-         здійснення безпосереднього спостереження за колективом, виявлення атмосфери, що панує в групі (прийняті, неприйняті, ізольовані)
-         виховання свідомого ставлення до свого здоров‘я, інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного, психологічного здоров‘я ліцеїстів.
Виховні справи спрямовані на розвиток особистості протягом І семестру проводились у формі годин спілкування, бесід, дискусій, вікторин та лекцій.
Поставлені завдання у вихованні ліцеїстів реалізовувала через пріоритетні напрямки:
-         патріотичне виховання  впроваджувала через проведення виховних справ: бесіда «Великий син великого народу», година спілкування «Мова – наймудріша наша берегиня», бесіда «Покрова – свято козацьке», бесіда «Голодомор на Україні»;
-         правове виховання ліцеїстів намагалась реалізувати через проведення годин спілкування «Права дітей та неповнолітніх», усний журнал «Захист прав дітей»;
-         питання морально-етичного виховання піднімались на виховних справах «Моральні цінності у нашому житті», «Дивіться на нас як на рівних»;
-         пропаганда здорового способу життя реалізовувалась через такі виховні справи: тренінгове заняття «Молодь обирає здоров‘я», бесіда «Раціональне харчування – запорука здоров’я та довголіття».
В навчальній групі №12 протягом першого семестру навчалося 18 ліцеїстів: 3 ліцеїстів займаються на відділені художньої гімнастики, 3 – греко-римської боротьби та 12 ліцеїстів на відділенні важкої атлетики.
В 12 групі серед ліцеїстів  немає сиріт та напівсиріт.
Вивчення особистості новоприбулих ліцеїстів розпочала з ознайомлення з особовими справами, провела індивідуальні бесіди з вихованцями та їхніми батьками; ознайомилася з колом їх інтересів; провела бесіди з тренерами.
Тестування та анкетування ліцеїстів дало змогу вивчити індивідуальні якості особистості та провести аналіз ліцейського колективу. Завдяки анкетуванню виявилось, що ліцеїсти групи мають вокальні, художні, хореографічні та акторські здібності. Відповідно до своїх здібностей ліцеїсти в позаурочний час відвідують гуртки за інтересами.
Навчатись і тренуватись до ліцею приїздять діти з різних куточків Київської області. У всіх дітей різні характери, інтереси та прагнення. Тому постала проблема навчити ліцеїстів жити разом, дотримуватися режиму дня та правил внутрішнього розпорядку ліцею-інтернату, виробити свою власну життєву позицію та створити в колективі здоровий психологічний мікроклімат для навчання та творчості. Це стосується не тільки новоприбулих ліцеїстів, а й тих, хто проживає в гуртожитку вже другий рік (Дерсенко П., Ситников Є).
Розумію, що як класний керівник повинна тісно співпрацювати з батьками ліцеїстів, викладачами, психологом, соціальним педагогом, тренерами.
Зокрема, роботу з батьками намагаюсь спрямувати на підвищення їх педагогічної культури (проведення круглих столів для батьків, бесід). Зокрема, в листопаді було проведено круглий стіл для батьків «Мистецтво родинного спілкування». З батьками дітей, які мешкають в гуртожитку, в основному спілкуюсь в телефонному режимі. Протягом семестру постійно проводилися  індивідуальні консультації для батьків, бесіди з питань успішності та відвідування занять. Але хотілося б, щоб батьки розуміли, що саме вони – основні вихователі власних дітей, а ліцей та педагоги – їх перші помічники у цій нелегкій справі – формування особистості найріднішої для них дитини.
З метою збереження здоров’я та виховання бережливого ставлення до особистого життя, розвитку вміння правильно поводитися у соціальному середовищі та в критичних ситуаціях систематично проводжу бесіди-інструктажі з техніки безпеки.
Так як ліцеїсти мали невеликий досвід колективного співіснування, тому моїм завданням було навчити їх не тільки розв’язувати різноманітні конфліктні ситуації, що виникають при адаптації до нових умов, а й багатьом елементарним речам, як підтримання порядку у кімнатах гуртожитку, піклування про свій зовнішній вигляд, необхідність збереження ліцейського та власного майна. Переконана, що шлях до великих перемог у спорті починається з маленьких перемог над собою, своєю лінню та поганими звичками.       
Протягом семестру здійснювала контроль за навчальною діяльністю ліцеїстів, співпрацюючи з викладачами-предметниками. Доведеться зізнатися, що ця співпраця носила не систематичний характер.  Для того, щоб максимально якісно виконувати свої обов’язки класного керівника потрібно досить часто використовувати свій неробочий час. Це насамперед стосується таких моментів як – робота з класним журналом (виписка поточних оцінок), перевірка щоденників та виставлення оцінок в них, індивідуальні бесіди з ліцеїстами (особливо місцевими), співпраця з викладачами тощо. Але розумію, що нажаль специфіка навчального закладу не передбачає введення методичних годин для оптимізації роботи класного керівника. Незважаючи на певні труднощі намагалася виконувати свої посадові обов’язки на належному рівні. Постійно велася необхідна документація по групі, в разі необхідності проводилися індивідуальні бесіди з ліцеїстами, що з певних причин не відвідували навчальні заняття, з метою відвідування ними додаткових занять з навчальних предметів. Під контролем завжди знаходилося відвідування навчальних занять ліцеїстами, з метою уникнення пропусків без поважних причин.
Працюючи в навчальному закладі, де навчаються не прості діти, а спортивне майбутнє нашої держави, зрозуміла, що авторитет тренерів з видів спорту має дуже  вагомий, а в деяких ситуаціях і вирішальний вплив на ліцеїстів. Тому, досить тісно ведеться співпраця з тренерами. Незважаючи на різні поставлені цілі (для тренера головними є спортивні досягнення, а для класного керівника – підвищення рівня навчання та виховання дітей) всі проблеми намагаємося вирішувати спільно.
В цілому група характеризується як дружний, організований колектив, незважаючи на те, що ліцеїсти займаються різними видами спорту. В групі є ліцеїсти (Техтей Д., Головко А.)  в яких постійно виникають проблеми з поведінкою під час навчальних занять. Скоріш за все така поведінка пов’язана з бажанням таким чином привернути до себе увагу та завоювати авторитет серед одногрупників. Поведінка цих дітей потребує особливої уваги не тільки з боку класного керівника, тренерів та батьків, а й спеціаліста-психолога. Для того, щоб уникнути негативних наслідків поведінки цих ліцеїстів велася постійна співпраця з практичним психологом. Але поки що отримати бажаних результатів не вдалося, хоча є зрушення на краще.
В колективі є формальний лідер – Клецька Марта (староста) та неформальний – Сліпченко Іван.  Для згуртування колективу протягом семестру ліцеїсти залучались до участі в різноманітних заходах та святах. На протязі семестру група приймала активну участь у випуску стінних газет, приуроченим різним подіям ліцейського життя та календарним святам, приймали активну участь у святкуванні Дня народження ліцею, Міс ліцей 2013.
За підсумками І семестру достатній рівень знань отримали 4 ліцеїста (Вахненко В., Пономаренко А., Роженко В., Ющенко Ю.), 12 ліцеїстів опинилися на середньому рівні, 2 на початковому (Матюшенко Є. – англ.. мова, Техтей Д.) Слід відмітити, що Техтей Д. з алгебри, геометрії, основ здор., хімії, світової літ. став навчатися краще ніж у школі.. Є ліцеїсти, які мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюватимуть над їх виправленням (Нероба В. – геометрія, хімія, Сліпченко І. – укр..літ, іноземна мова).
Варто зазначити, що деякі ліцеїсти під час навчання в ліцеї підвищили рівень знань, порівняно з навчанням в школі (Вахненко В., Роженко В., Лебідь М.). Але нажаль є і такі в яких значно знизився рівень навчальних досягнень (Антипенко Н., Скоробагатько В.). Можливо, це пов’язано з адаптацією до нових умов навчання та збільшенням фізичного навантаження.
Ліцеїсти мають і спортивні досягнення :
-         Чемпіон України Техтей зібрав рекордну суму - 104 кг, а срібний призер Дерсенко відзначився рекордом у поштовху - 60 кг. 17-21.09.13 року в м. Тернопілі на Чемпіонаті України з важкої атлетики серед юнаків до 13 і 15 років.
-         Ющенко Юлія – І місце за програмою КМС (вправи - м’яч, булави, обруч, стрічка, без предмета, скакалка)
-          Вахненко Вікторія - ІІ місце за програмою КМС (вправи - м’яч, булави, обруч, стрічка, без предмета, скакалка)
-         Пономаренко Анастасія – ІІІ місце за програмою КМС (вправи - м’яч, булави, обруч, стрічка, без предмета, скакалка) - 04-06.10.2013р. в місті Чернігові відбувся Чемпіонат області з художньої гімнастики серед ДЮСШ.
-         Ющенко Юлія – І місце ( за програмою КМС обруч, м’яч, булави – сума 42,725) 16-17 листопада 2013 року VІI міжнародного турніру з художньої гімнастики «Принцеса лебідь»
-         Вахненко Вікторія – І місце(обруч – м’яч) 6-8.12. 2013 року у місті Кривий Ріг ХІІІ Міжнародний турнір з художньої гімнастики «КРИВОРОЖАНОЧКА – 2013»
Сфера інтересів більшості ліцеїстів групи обмежена спортом, тому заняття спортом вони вважають важливішим за навчання. Ліцеїсти з початковим рівнем знань під час навчальних занять  не активні, інтересу до навчання не виявляють, домашні завдання виконують не систематично.
В процесі роботи переконалася, що лише розуміння й відчуття інтересів, потреб, запитів ліцеїстів, прийняття їх такими, якими вони є, визнання у кожному з них особистості дозволяє більш-менш точно спрогнозувати далеку перспективу, намічену в групі. Це успішне закінчення навчання та виховання підготовленого до сучасного життя, соціально активного та гуманістично-спрямованого ліцеїста, який чітко орієнтується в реаліях сьогодення. Всього цього  я прагну своєю діяльністю.
План роботи на перший семестр 2013 – 2014 н.р. виконано.
Головні завдання на ІІ семестр, які ставила перед собою:
-         організація всіх видів індивідуальної, групової, колективної діяльності, яка залучає ліцеїстів у суспільно-ціннісні стосунки;
-         сприяння ліцеїстам в дотриманні їх прав і свобод;
-         створення класного колективу як виховного середовища, що сприяє соціалізації;
-         виховання у ліцеїстів поваги до Конституції України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов‘язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальність перед законом за свої дії;
-         виховання шанобливого ставлення до національних цінностей українського народу;
-         виховання свідомого ставлення до свого здоров‘я, інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного, психологічного здоров‘я ліцеїстів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий